jag kommer aldrig kunna ta hand om en katt..... kanske en blind 14 år gammal katt. fast fan.. stackars katt. skulle inte vilja spendera mina sista år borta från min familj i en kfum lägenhet. speciellt inte med mig. gaddamit. vill ha ett husdjur!!!

2009-05-29 @ 00:49:02

kommer inte att skriva. jag vägrar. min mus är lika trasig som alla mysslyckade ritalinhaschare som finns här i ume försöker att framstå. fast min är trasig på riktigt. inget fejk här alltså :'( jävla skit. ta er inte på för stort allvar bara höhö. finns viktigare saker här i världen. som en hel datormus. byter en roastad blöja mot en mus. anyone? nej men fo reelz. orkar inte att musen är paj. får väl ta och skaffa mig ett liv. jobbigt. får peppa smr i skellefteå. eller dricka jägermeister i munkedal. eller folles nu i helgen. ba jag får smaka lite red gold smutron vin som tydligen är så inne bland folk just nu. kostar bara 55 crowns viskar en fågel i mitt öra.

blades of glory är btw en jävligt föutsägbar film. och jag lovar isidor. jag har inte sett den filmen förut. hoppas det blir filmkväll imorgon igen så jag slipper fysikgränd eller slipper vara helt själv :( :( :(  är bara slagsmål, fyllla och poliser där. och en JÄVLA massa folk. satans så jobbigt. vem fan behöver folk egentligen. alla är ju helt lost ändå. i drogdimman hahahha. pusshej sug röv.  ............nej men okej. finns folk som är värda. faktiskt. marina, isidor, malin, kokkos, ockaz (när han inte bara drar en folle och sen sparar tills värdare tillfällen), rosita,...mm fan kom på att jag inte borde rada upp folk för man missar alltid någon eller så utesluter man folk och då blir.det ledsna miner. tur att bara jag + 3-4 andra jag känner + ett pack foolz läser den här bloggen då. annars skulle världen gå under. argh. borde göra den här bloggen privat eller nått. gå under jorden.

jävlar vad jag bara glappat på tangentbordet. brukar bli så när man är trött. äh. älskar dig marina, och isidor med. ..........ingen annan. ni kan gå och dö. "ska lämna umeå bara sätta mig på ett tåg buhuhuhuhu" måste bara säga att jag är sjukt less på folk som skriver att dem hatar sina vänner osv eller folk som säger: nej nu lämnar jag umeå. far söder ut. what the fuck is up with that. spelar ingen roll vart fan ni än far. det är likadant över allt. det är er själva det är fel på! ju snabbare ni inser det och sätt en kula i skallen på er själva destå mindre behöver vi andra utstå. tänk på oss nån jävla gång. godnatt. på riktigt.

Kommentarer
    Postat av: ebba

    var det ngt mer du ville ta upp? it's getting old. drop it bara? har inte gjort dig ngt.

    Postat av: robin

    har rätt att skriva vad jag tycker dessutom så skriver jag inte om enskilda personer. kan säga att det inte först och främst är riktat mot dig utan mot andra. sen så spelar det ingen större roll om nån har gjort någonting mot någon. det är inte dig som person jag hoppar på, utan det är själva skiten folk håller på med. fast om det är en så stor del av dig så kan jag förstå att du tar det personligt.

    Postat av: ebba

    om det inte är riktat mot mig personligen kan du ju ge fan i att kommentera det i min blogg.

    och visst, du har rätt att skriva vad du tycker. det betyder inte att man behöver bete sig som om man fortfarande gick i lågstadiet. om jag ber dig lägga av är det självklart fortfarande ditt val. men du kan ju alltid visa något uns av respekt mot någon annan än dig själv.

    så jag ber dig, igen:

    snälla, lägg av. jag har inget emot dig, och om du har ett problem med vad jag eller någon annan gör ber jag dig hålla det för dig själv, eller iallafall inte blanda in mig i det. skulle faktiskt uppskattas, på riktigt. tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: