ska borsta tänderna

2009-06-22 @ 15:53:23

jag tar det som ett tecken att min mus slutade fungera, att min apbergetanvändare inte går att logga in på och att jag haft en massa andra saker för mig. brukade spendera så jävla många timmar framför olika slags skärmar. gör jag nog fortfarande men inte lika mycket. det blir mindre och mindre. hur som helst så har jag inte vart inne på apberget, bilddagboken eller min blogg på ett tag. känns hur bra som helst. men lämnar iaf det som det är förtillfället. kommer skriva i bloggen då och då. hur som helst.. har just städat hela lägenheten (kom just på att jag ska ner i tvättstugan och ta upp tvätten) och det började jag med direkt jag kom hemfrån vännäs. innan jag for till vännäs dvs i helgen, så var jag på midsommarläger på norrbyskär med marina, thilde och isidor. vi var också en del av ett utbytesprojekt från kambodja och zambia som var mycket intressant. fick veta mycket nytt jag inte visste 0och saker jag redan visste. det var iaf jättetrevligt och sjukt god mat. längesedan saker och ting vart så bra som  i helgen. har också bestämt mig för att dricka mindre alkohol än vad jag gör nu. det har jag iofs tänkt på jävligt länge och trappat ner nu eftersom. har väl inte bestämt mig på riktigt förens nu och det är väl för att jag inte vill bli en av dem som säger: "nu ska jag sluta röka, ska bara röka upp det här paketet" osv. har inte heller någon lust att fara till bräntis på en tisdagkväll för att dricka 3.5or. eller för den delen fara till västra ersboda för att dricka varje helg. ta det inte personligt utan bara som det är. det är både en fördel för min ekonomi och mitt psykiska mående. sen umgås jag gärna med folk varje dag och chillar utan alkohol. jobbar på tegkyrkans café tisdagar och torsdagar från 15-19.00. sen köpte jag en bok ("days of war, nights of love") från kalabaliks bokbord på verket i torsdags. tack för boktipset potin!

http://www.crimethinc.com/books/days/daysgallery1.jpg 

Kommentarer
    Postat av: Marina

    vad duktigt av dig att städa, pussefnuss!

    Postat av: Marina

    äsch, vad säger jag! du är duktig på alla sätt och vis finaste du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: